Lieve vriendjes, vriendinnetjes en familie,

11 maart 2013 - Hellevoetsluis, Nederland

Na 7,5 jaar studeren ben ik dan eindelijk uit- en afgestudeerd. Voordat ik me op het "serieuze" leven stort vertrek ik over precies 1 week samen met Tamarah richting Zuid Amerika om van onze vrijheid en het leven te genieten!

Afgelopen weken heb ik al verschillende cocktails aan inentingen verzameld en ook de malariatabletten zijn binnen, mijn nieuwe backpack staat naast mijn bed en mijn boek over Argentinie ligt onder mijn kussen. 18 maart om 18:05 zullen Tamarah en ik vertrekken. We vliegen vanaf Schiphol via Madrid naar Buenos Aires (Argentinie). De 19e zullen wij na onze 13:20 uur durende vlucht vanaf Madrid rond 9:15 's ochtends aankomen in Buenos Aires. In BA zullen we een week blijven, daarna vertrekken we richting het zuiden naar Patagonie. De rest van de reis is ook voor ons nog een verrassing.  Tot het zover is ga ik Spaans leren en dromen over wat ons te wachten staat...

Liefs,
Selinde

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Katinka:
    12 maart 2013
    Hoi Selin,

Ik ga je wel missen hoor! Maar het wordt vast een fantastische reis en ik verheug me nu al op al je verhalen. Kan ik vanuit mijn (saaie) kantoor een beetje meegenieten van je avonturen :-)

Xxx Katink
  2. Ella:
    12 maart 2013
    Hoi Schat,
    Het begin is gemaakt. We hebben nu al plezier in je/jullie verhalen.
  3. Deb van Egidius:
    18 maart 2013
    Fijn dat we er toch zo een beetje bij kunnen zijn :)
  4. Laura:
    18 maart 2013
    Spannenddd!!!! Ik ben benieuwd.